Monday, October 20, 2008

virus pink

aper ni??
msti plik kan??

ni la virus yang dah terpilih untuk aku present esok..
yang jadi model utuk final projek aku..sumer isi perot n proses dalam benda ni aku kner tau n kner bersedia dengan soklan2 maut yang bakal di tanyer oleh panel2 yang sajer nak tau
(dorang da tau sbnarnyer)..sajer nak soh aku present kan..


ni la model virus kat atas tu..yang telah di zahirkan rupanya..
mgunakan bahan bahan murah dan terpakai..
span basuh keta warna pink ..
straw..
tudung saji..
n aluminium foil ( balen masa wat tesis n reseach untuk subjek industrian n enviromental analysis)..
ni lau MR LEE ( supervisor masa projek tu tau..mesti dia bengang)
hurm..esok gak ada test biochem..
arap kua balik soklan2 lepas..dapat la score..
lau kua soklan baru masak gak nak mjawabnyer.
ni la hidup sorang siswa..
rasa malas jer..bila dah nak grad..
rasa rindu jer nak kejer..
kmpul duit...
nak kawin..
malas dah nak serabut otak..
tapi ingat pesan org tu..
thanks..
bagi semangat untuk trus blajar..
lau bleh nak gak ada degree..
=>
mkasih tau..

2 comments:

AnNesara said...

WAAAAAAAAA..virus yg cumel...sukenye tgk virus tu..nk kumpul duit nk kawen ek..bagusla tu..t sambung degree tau..

AzRezra Jeri said...

erm mmg tgh kumpul pun..
plan kner ada..
nak mintak bby bukan senang..
insyaAllh..
b cuba yng terbaik untuk hub kita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...