Tuesday, October 14, 2008

cerita sup sayur

tercungap cungap naik tangga flat ni..dari tingkat 1 sampai 4 tak berhenti berlari naik.sampai jer depan pintu nampak mber rumah dengan baring berehat di petang hari..masuk blik tengok adam tengah layan laptop..hurm...mana yang lain..??
sumer ada hal masing2..

jam kat dinding berdetik..satu saat ke satu satu saat..cepat jer rasa..tapi aku rasa nak jer pusing jer jam tu..biar trus pukul 7.10.. masuk waktu magrib..maka masuk la waktu berbuka puasa bagi kawasan shah alam..
loker yang berselerak tu aku selak..mcari plastik tesco yang aku bawak balik semlam.
meggi bubur nasi berprisa sup sayur..

mestin masa naik gunung nuang tu trus jadi mangsa wat masak bubur nasi..
pelik satu rumah tgok aku masak bubur nasi..
bila ckap nak diet..lagi la dorang plik..
ni mesti ada bunga ni..
kalau tak sebab bunga ...tak kan nyer..hahhahaha..

berat pun dah bertambah sejak balik raya.
so ingat nak kuruz skit la..
sebut sal kuruz aku ingat mber skolah aku dlu..
khairul azman.
partner main pingpong maser skolah dulu..
jadi calon untuk jejaka macho maskulin..
issue bulan ni kot..
memula tak caya..tapi bila dah tengok sendri..
baru la caya..
macho ker mamat tu??
biaser jer...

tak der la cemburu pun dalam hati ni..itu rezki dia..tahniah..
cumer ni mbakar semangat untuk aku kuruz skit..
tak der la nak kuruz sangat..
"asal sedap di pluk,boleh samapai tangan ni nak pluk ckup la tu"

baiiikkk...( ala ala shin chan)
akan ku ushakan..lagi pun doc pnah mbebel soh aku kruz
bagi darah dalam badan ni ngam dengan isipadu badan aku..
darah tak cukup.
badan besar..lagi la tak sehat..
so mulai hari ni..
diet aku bermula.
arap dapat kuruz skit..
bagi ler semangat ..
agar cita cita dan impian murni ini tercapai jua akhirnya.
hahahhaa..
kelaka jer...

insyAllah... aku cuba yang terbaik..
untuk diri aku..
masa depan aku..
kamu.

4 comments:

AnNesara said...

Selamat berpuasa dan berbuka..
Diet tu azam yg bagus..
Disebabkan bunga ek baru nk diet..
Hehehehe..kena perli dgn housemate..sabar je la..kim slm kat Adam ats words yg dia berikan..HOT..erm..:)

AnNesara said...

Ops..lupe plak nk ckp..jg dri leklok..dgr ckp doc..selalu ckp kite yg degil padahal dia pun sama..hehhehe..

AzRezra Jeri said...

nak kuruz untuk diri sendri..hurm..hot??
memang hot pun..laju jer jantung ni..berpeluh dahi ni..terbukti hot..hehe..baik..nanti b ikut la cakap doc..em bby tu pun samer..kner ikut gak..

AnNesara said...

Amboi2..sesuka hati je ek..laju ek jntung..sib baik x tercabut..kalo tercabut camne?..kn ssh..temperature naik kn ssh..demam panas t kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...