Sunday, October 12, 2008

Mimpi ker ni..

Dakapan semalan erat di pinggang ni..tenang...
terasa hangat..
mata di buka...lihat seseorang di depan mata...sedang nyenyak tidur..
sambil tangan merangkul pinggang..berbisik..

selamat pagi cinta...

tiada respon..
tapi senyuman di bbir ini terukir..
lagak anak kecil..
sedang lena..

huhuuhu...so romantik...
betul ker ni..
tersedar aku tadi..
seakan mimpi..
mimpi ker aku ni..
dah dalam realiti rupanya...

teringat preview citer selamat pagi cinta..n petikan dari novel yang pernah aku baca dulu..
ngarut tul mimpi malam tadi..kan best kalau mimpi tu jadi realiti..

hurm.....
tarik nafas panjang..bukan mgeluh,,terasa semput..
tumbukan mgenai paru..
lebam agaknya..
biar padan muka.

pagi ini indah seperti biasa..
tidur yang lena semalam wat hari ni penuh makna.
malas nak bangun ..rasa ingin melekat kat tilam empuk dua lapis..dan selimut tebal..
alarm yang mjerit tu wat aku terjaga..
mlasnyer..

aku kner bangun..
mgejar pelangi..
mecari di mana dia ..
ke mana pergi..

2 comments:

AnNesara said...

Romantiknye..hope akn jumpe gurl nye..Uitm tu besar..sure leh jumpe yg cam dlm mimpi tu..

AzRezra Jeri said...

kalau ikut uitm memang besar dah ada 24 cawangan dah.. yang di cari ini bukan jauh..dekat..kat atas tu jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...