Friday, October 24, 2008

selamat pagi cinta

selamat pagi cinta..
itu ayat pertama klua dari mulut ni..
n senyuman ni terukir sepnajang hari.
terima kasih bidadariku.

pergi fakulti .
makan kat kafe n tgok suasana kafe yang sentiase pnuh dengan manusia.
smua bawak hal masing2.
nasi lemak tlur goreng n roti tlur habis.
aku tersenyum tgok anak kcil yang manja di sebelah aku makan.
seronok tgok
lagak seperti anak comel..gaya chainise doll.

balik dari damansara
trus baring..penat badan kot.
tadi krem satu badan.
dah lamer tak krem camtu.
tu la..
buat OT (overtime)lagi..kan da penat badan.
mesti ada yang tengah tersenyum bila baca blog ni.

bangun tido tadi tgok gelap jer.
tgok jam dah kul 7..maner budak2 umah ni..
dah pagi ker..
lamer da rasa tido ni..tak kan pg klas dah kot..
tetiba dengar azan..
la....
magrib ker..
ingat kul 7 pagi..
tu la..tido petang lagi..kan da mamai

hurm...
nak g anta keta jab lagi..
balik nanti nak sambung stdy agri..
nak test ni..tapi tak tau bila la.
esok kul 9.30 kner g blik pn RAJAah..
nak REqUiz..
tak di inform hari tu..so aku termiss Quiz.

malam ni dauz bawak balik "mber" dia.
main guitar..boleh tahan la main.
ajak gak dia jamming..
wat main gitar n bass
leh gak pas gian nak jamm.
lau jadi malam esok kot.
kalau jadi la..

hurm..
hari ni aku asyik tersenyum jer.
kenapa?
rahsia..
hanya yang tersenyum di ketika ini yang memahami
dan mengerti.
terima kasih..
cayang kamu selalu.

2 comments:

AnNesara said...

OTI?...erm..cam menarik bunyinnye tu..hehehe..beshnye tdo..lama tu..sampai x sedar dh mgrib.

AzRezra Jeri said...

huhuuh..tu la sal..tak sedar aper..penat OT semalam..kerja berat tau...huhuhu..ape glak2..huhuhu..pnat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...