Sunday, October 19, 2008

senyuman pagi..

teh di atas mja balkoni ku hirup perlahan..
harum teh buat rasa segar menusuk dalam diri..ku lihat dia ada di depan ku.
pijama pink lembut mjadi kan dia nampak bgitu seksi dan mgoda..
sejuk malam ni wat hati ni makin teruja.
perlahan dia datang dan mengurut lembut bahu ni..
rambutnya paras bahu itu nampak masih basah..
baru lepas mandi..
tanpa suara..dia menarik tangan ku.
menuju ke katil empuk...
aku hanya menurut..
aku berdebar, dada ni umpama gendang yg di palu..
aku di baringkan..
perlahan tali pijama tu di tarik...
terlerai..
aku rangkul pinggang dia..
biar rapat ke tubuh ni.
aku pejamkn mata.
perlahan ku rapatkan hidung ni ke pp nya..
masti lambut dan gebu..
muuuaaah...muuaaahhh..muuaahhh...

tapi naper rasa semacam jer..kasar jer..
aku clik mata mata..
tgok buku nota virologi ada depan muka aku..
dah kner cium..
loh..mimpi ker tadi..
adoi..part best tu..
dah terjaga..
aku tersenyum sendrian..
mesti muka aku ms nak cium dalam mimpi td truk gle..
ni klu bdak mah sewa npk ni..
memng kner bahan kaw2 ni..
aku pusing kanan nmpk acab tgh pluk bntal lgi..
bergulung dalm toto..
mcm popia..
dah kul brapa agak ni..
aku cari hset aku...
tgok ada msej...
thanks..
sebab caring..
n thanks sebab dah buat hidup ini pnuh dengan senyuman.
hurm..tebgah tido lgi kot dak ni..
blik kg..
tido mesti lgi lena..
dah tak pk mslah..
ermm nak kcau dia jab..
tengah wat aper la agak nya tu..

2 comments:

AnNe said...

Gatalnye..ewah2..mimpi gtalnye..teruknye mimpi..jga diri tu bebaik..jgn miss mkn ubt..jga dri tu bebaik tau..igt family..jg mkn bebtul..diet tu elok2..

azrai marcell said...

wa... baik mrs cumel .mr cumel ni akn blaja btul2...mimpi.. tu lau leh control tak per...
ni tak leh control..
kalau tak terjga..rasa2 msti da ...... huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...