Sunday, October 12, 2008

Hati Semalam

Semalam..
berkata tentang semalam..
buat hati ini sedih..kalau ada life cutter ..dah ku cut satu sin yang buat hati ni rasa bersalah teramat sangat pada diri aku sendri..
dada ni pun tak cukup lagi rasa di belasah truk semlam..rasa tak cukup truk lagi...
rasa sakit yang amat tu dah tak terasa lagi..bila hati ni dah melukakan hati orang yang di sayangi..dah menghancurkan kepecayaan yang amat berharga itu..
terasa tak berguna.terasa tak ada beza diri ni seperti sampah yang bersepah yang hanya tahu mgambil kesempatan..hanya tahu ngambil peluang...aku bukan begitu...aku mahu kau tahu,,diri ni tidak begitu..diri ni tak seperti itu..
bukan seperti itu..
aku bukan mereka..

2 comments:

AnNesara said...

Jgn rs bersalah sgt..yg dh lps tu lupakan sahaja..yg penting perlu tekadkan pd diri agar ape yg tidak disukai tu x kan berulang lg..if xmampu, jgn sekali2 berjanji..(tu kwn ckp..peace..jgn marah)..

AzRezra Jeri said...

yeker cakap kawan..rasa bby dah ckap ri tu kat b..ok b janji dengan diri sendri...insyAllah tak..berjanji dengan diri sendri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...