Tuesday, November 3, 2009

ada awek ker dalam lab?

sebulan akhirnya..
hurm..bulan yang buat aku mengubah diriku
akhirnya..hahahaha..hijrah..
mjadi lebih matang dan berani..
dewasa dan cekal..mungkin..masalah yang biasa tu dah tak larat nak layan..
biakan ia mengikut flow..
sampai masa nya setle la tu..
banyak benda yang nak di kongsi kali ni..
kesibukan tugas harian ni wat aku macam bukan diriku..

rasa nak jerit jer..
argh.......
kembalikan masa ku..
kembalikan hidupku..
tetibe dah rasa tak der life..
teringat kata lecturer aku..

Prof O :" kamu semua ni kner cari awek cepat..n kawin cepat.."
aku : naper lak prof..
Prof O : orang kjer lab ni tak der life.. kamu tak jumper orang..jumper mesin..jumper
chemical..jumper kuman2..
aku : kat lab tak der awek ker? ( dalam hati la)
prof O : masa dah kjer nanti ..kamu akan tak der masa untuk semua tu..

betul ker????
patot r orang dalam lab aku ni sumer dah kawin..( nampak cam anak dara tapi dah mak orang) kompius.....
pandai tu jaga badan..hahahahha...

btul la tu...
kata prof othman..ptot r orang tua tu jadi lecturer..leh cuci mata dengan student..
hahahaha..ni kalu di dia baca..mati aku..hahahha..

so kunklusinya..
cari la awek seblum masuk lab,,
hurm...?

3 comments:

alizarin said...

patot r orang dalam lab aku ni sumer dah kawin..( nampak cam anak dara tapi dah mak orang) kompius.....
pandai tu jaga badan..hahahahha...

Statement yang sangat menarik untuk dikogsi..hahaha
"Hurmmmm...aku termasuk dalam list ke tak...???"

azrai marcell said...

er....er...masuk kot..memula jumpe ..ingatkan tuan puteri..tak sangka dah jadi permaisuri..
huhuhu

eida said...

haaa... rindunyer kat MR.O..
memang aper yang dier cakap betul n penuh maksud..

nasib mu lar yi...
kawen ngan bacteria jer lar dalam lab...'
weee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...