Wednesday, November 4, 2009

bangi vs shah alam

hari yang tenang..tak gusar dan terkejar macam selalu..
tak perlu mgadap jam yang teruk di LDP..
dari shah alam tiap pagi..
rindu plak nak dengar celoteh faizal ismail n fafau pepagi cam sebulan lepas..
pangilan hangit yang buat aku tersenyum pagi2..
viva BKM 1232 dah ada kat shah alam..
skrang WGK8634 yang jadi peneman..
tapi ok la..dah tak streess cam dulu..hahahah

taman desa surada.
bandar baru bangi..rumah baru..suasana baru.
perlukan masa nak sesuaikan diri.
nak masuk dengan housemate yang baru..
selalu balik kerja..di serbu oleh
causin2 yang cumel..
bersalam cium tangan setiap kali balik n g kejer..

hurm..
mybe aku rindukan dorang kot..
rasa sunyi..
rasa bujang..
rasa cam kesunyian r..

yeke?
gombak dengan bangi dalam 45 min..lalu mRR2..
tak la jauh sangat..

4 comments:

syira.sani said...

pe kene ngan gombak??
dlm mimpi la nk dtg sane...

alizarin said...

Hmmm comfirm, rindu kat budak2 cumil la tu...syiok bile balik keje ada orang sambut n salam2...

eida said...

macam kena cepat jer mu ni yie...
nak baby sangat lar tu.. hakahak,

Mr AzRai MaRCeeL said...

tu r pasal.. dah biasa sebulan balik ada budak2 salam cium tangan...hahahahha...muda lagi..kejer pun tak stabil lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...