Tuesday, November 3, 2009

aku jadi ATAS memBEr..

ATAS gathering kat korea tahun lepas 2008..
aper menatang atas tu???
hurmm???



alhamdulillah..
31 hb okt 2009 - tarikh aku mjadi member of ATAS.
tak ramai yang tau pasal ATAS..
association of top achiver scout
camtu ler gamaknyer bunyinyer.
pelbagai cabaran dan dugaan untuk aku dapatkan menda ni..
dan akhir skali masa nak pegi terima badge ni pun kemain banyak halangan..
siap ujan..merempit dalam ujan lebat..
moto osak tepi highway..
macam macam r..
klaka plak bila ingat..
tapi walau apa pun..
aku bersyukur..
mekasih pada yang dah saport selama ni..
thanks...
pic tak banyak yang dapat kongsi..tengah tungu akim upload kat FB..
camera tak bawak..huhuhu



ni masa kat korea tahun lepas..
ATAS gathering.. tahun ni kat malaysia..so...
ni lah pluang terbaik..
pic tahun tak upload lagi..
detik yang bersejarah bila diri ini di iktiraf di peringkat antarabangsa..
rasa masa yang aku abiskan untuk pengakap selama hampir 13 tahun (sejak darjah 4 ) berbaloi..
to arwah abah n mama..
anak mu telah berjaya capai 1 dari sejuta impianya..
tentu kamu tersenyum..
rindunya ....
mekasih mama..
sebab bagi join scouting dari dulu..
walaupun angah ni degil..
tak dengar kata..
tak ikut ckap mama...
pegi camping tak cakap..
kursus tak gtau...
to abah..
thanks...sebab blikan uniform first..
bagi galakan..kat angah..
uniform tu still ada lagi..
mekasih mama ..abah.. semua...

2 comments:

Hilmi MS said...

Tahnioh la wey!!! Demo doh jadi orang atas doh... Lamo doh dok bawoh ni..

Sentimental value dowh.. Bar pita pingat tu jgn lupa gi sambung bg pnjg skit dgn pingat laen..

Pah ni, smart ar demo.. Bar pingat cocok smpai ke ketiak...

Mr AzRai MaRCeeL said...

ner ada panjang sampai ketiok..baru sapa bahu baru..hihihi..demo cocok tiok doh kan?
guano bereh ko..lamo luko kan..hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...