Wednesday, November 25, 2009

kenapa aku sakit yer?

sorry kalau pic ni agak tak menyenangkan..
memualkan..atau menjijikan..

rasanya ni 2nd time aku postkan pic camni kat blog..
bezanya..dulu kat HUSM (hospital universiti sains malaysia)
skrang kat Mardi.
dulu tak teruk..
sekarang rasa cam teruk jer..

tanda2 awal..?
maybe...
hope dapat kecapi rasa bahgia..
seblum terlewat..
hah?
hurm... untuk kamu yang selalu caring kat aku..
sory sangat kalau diri aku ni tak betul semenjak dua menjak ni..
rasa diri makin teruk..
bebanan tugas yang berat,,
offer blaja yang buat aku berblah bagi..
fmly matter lagi..
hurm..memenatkan..
sampai rasa aku tak ada masa yang banyak untuk bahgiakan orang sekeliling..


maafkan aku..
maafkan diriku ini..
tak jaga kesihatan kot..
tapi rasa cam dah jaga dah..

to member2 yang tau ..
thanks 4 ur support..

aku sayang kamu semua..
andai penjalanan ku tak sejauh kamu..
sampai nanti kita jumpa di penamat.

3 comments:

Aku said...

takuuutttttnyer tengok darah2 tu
Jom arr pas raya kita gie cari tuan Dokter ker aper ker..
x leh dibiarkan nie

syira.sani said...

jage la ksihatan......
snang je... jgn stress..

.millalara. said...

erk..kamu.. mengapakah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...