Monday, November 9, 2009

kner gigit ular?

korang kenal tak menatang aper ni?
tali pingang agogo ker?

orang tua tua cakap..kalau mimpi kner gigit ular..
orang pompuan la biasanya..
tu tanda dah nak sampai jodoh tu..
tapi..
ular yang ni plak memeningkan kepala aku n memenatkan aku..
ni kalau kner gigit ular ni..
memang abis r nikmat dunia..
so moral value..
jangan berani main ular..
nanti kner gigit..
tak pasal..
pengajaran lagi satu..
kalau kner gigit ular..
knal past dulu ular apa yang gigit anda..
sebab doc akan tanya anda..
ular aper?
kaler ape?
belang2 ker?
panjang maner?
soalan soalan yang wat korang menyirap dan rasa nak terajang jer docter tu..
serius..

4 comments:

eida said...

haha..
aku 2 kali ni mimpi digigit ular..
panjanh gak...

ehe... wehh. kalo aku kawen..cam ner pun..ming kena datang.

syira.sani said...

aku xfaham....

Mr AzRai MaRCeeL said...

comfirm r aku datang...aku nak makan tepat VIP..leh?

Hilmi MS said...

woi lucasssss.... ular je mesti hal kawen.. ape ular2 ni ha?? sensitip tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...