Monday, January 18, 2010

tilik nasib ? anda pecaya ker?


tilik nasib ? tilik masa depan?
ada ong ker tak ada ong?
aku maner ada ong..
nama pun azrie.. maner ada ong ..
lain la kalau nama ku ong azrie..
hahaha...patot r tak der ong...orang melayu upenyer..adoi yai..
ni saper punyer citer ni..
sajer nak kongsi pengalaman aku menilik nasib..sajer suka suki..
ada sorang penilik nasib ni..
dia kata aku ni satu hari nanti akan jadi orang yang berpengaruh..
tapi kawin lambat..
duit banyak tapi masa tak ada..
macam macam lagi la..
hurm...yang menilik ni bukan apek tua yang pakai singlet pagoda n sua pendek..
tapi orang yang kulit sawa matang dan di tengah namanya ada perkataan " bin '
melayu la tu..
leh cayer ker?
tepuk dada tanya la orang seblah kalau nak kner penyepak..
huhuhuhu..ada ada jer kan..
pastu bleh mintak duit tilik pulak 3,4 ringgit..
dia yang offer nak tilik
kita plak kner bayar..
dunia..dunia..
ada jugak orang camni..
tuhan dah cakap..
ada Qada n Qadar yang kita kner pecaya.
jangan terlalu obses dengan tilik kan..
kalau betol tukang tilik tu bleh baca masa depan orang lain..
knapa dia tak baca masa depan dia?
yang masih di tepi jalan..
meminta wang 3,4 ringgit dengan orang yang nak menilik nasib..?

3 comments:

MyeaZarra said...

x penah plak menilik, tak caya langsung mende nie..tu la kan, naper dia tak tilik diri sendiri ajer kan...

Mr AzRai MaRCeeL said...

nampak sangat tipu kan?
huah huah huah..
nak cari duti cara mudah ...standard la tu..

U-Nie_sYa said...

bleh caye ke.??ada gak nak try cube..tp cam takut lak kot2 menda yg ditilik tu x baik..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...