Tuesday, January 5, 2010

hari yang sungguh ngantok..

huawh...
nguap..nguap..nguap..
adoi..penat r..
kepala tengah serabot..
jab lagi nak kua lab..
tak nak masuk..
hari hari terakhir bersama bos best..
seblum aku berkhidmat dengan makcik bos yang tak best..

masuk lab instrumental analysis..
selamba abg azmi tido..
pegh... selambe jer..
ni kalo aku sergah ni best ni..
tapi tak sampai ati lak..
orang baru dapat baby..ni mesti anak dia melalak semalam..
kasih sorang baru bergelar papa..
mesti bersekang mata..
yer la..tak kan nak biar wife jer bangun wat susu..
memang kner karate kat wife ..
nak tak nak kner bangun gak..
teman mak dia bagi susu kat anak.
tak teman kang orang kata apa plak..
buat anak pandai..
huhuhu..

terjah palk lab kak siti nor baya..
kosong jer..maner ntah dia melepak..
bizi wat kejer kot..
ni mesti kat lab kak aswati ni..
malas r aku nak naik atas..
dah 2 minggu aku tak naik lab atas..
tak tau naper..
tak der mood..
asyik wat kejer kat bawah jer..

ni g kacau bos aku best gak ni..
time ngantuk2 ni..
ner tau dia leh hilangkan ngantuk aku ker..
g bilik en shaiful..

ni azrie..ada nasi lemak,.saya beli kat awak..

huh.. gila best,..dapat nasi lemak..
bos maner yang sanggup bli nasi lemak kat staf dia..
tapi bos aku ni meamg best r..
dia pun baru dapat baby gak..
nampak tengah bizi siapkan report result projek makcik kamariah..
a.k.a big bos yang tak di sukai ramai..
patotnye aku n en shaiful kner present hari ni..
tapi minah tu lak g kusus..
mybe jumaat ni kot..

adoi..
penat giler,,ngantok..
ni balasah nasi lemak lak ni..sure tido aku pas ni..
kak yus pun tak nampak hari ni..
cuti kot..
selalu ada jer say hi..
huang...
ngantok nyer..

ngantok story
end

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...