Monday, January 18, 2010

jom gi camping

EVENT : 1St EAST COAST ROVER MOOT
VANUE : KEM TELAGA BATIN , KUAL TERENGGANU
DATE : 11 - 14 FEB 2010

dapat invitation untuk camping lagi..
yeah...!!!
dah lamer tak camping..
ari tu ada jugak dapat invitation g bangkok..
internasional camporee..
tak dapat join..sory sumer...

tapi kali ni..tak kan ku lepaskan..
jiwa seorang pengakap tegar macam aku ni memang tak boleh lari dengan camping..
kalau tak leh camping jer..rasa nak demam..huhuhu..
tetibe teringat lawak bangang mber aku time gian nak camping.
di pasangnyer khemah dalam bilik..
pastu tido dalam khemah..

adoi..
tu dah tahap ekstreme punyer ketagih..
aku blum sampai leval tu r..

kali ni camping " rover moot " bagi yang bukan pengakap pasti term rover moot ini cukup asing..
aper la rover moot ni.. rover yang kemut kah?
atau kemutan rover?

bukan sama sekali..
rover moot ini adalah perhimpunan ROVER a.k.a Pengakap kelana yang berumur dari 18- 25 tahun sahaja..yang lebih umo tu paham paham la..anda dah jadi pengakap dewasa.
wahhahahah
kira bawah umo pun tak dapat join..
hehehe.. for adult only..

ni east cost punyer rover..kalau tak silap kelantan pernah buat rover moot malysia pertama pada tahun 1986 kat kem kijang..
wah..umo aku tu...giler la..
pada tahun lepas aku sempat pegi rover moot ketiga di jengka pahang.

ni rover moot yang pertama di terengganu..
rasa cam wajib kner pegi jer.

ada sesiapa nak ikot?
jomm.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...