Wednesday, January 27, 2010

satu sudut dalam ingatan aku

borak borak dengan cik aswati..
R.O cumel kat lab aku..
dia tanyer aku pasal beza srtep n step..
aku citer la yang mana yang aku ingat..
terbayang lab mikrob 501 -503 yang dulunyer jadi rumah kedua aku..
ni antara pic yang dalam simpanan aku..
untuk di kongsi bersama..


ni loker aku n acab..
loker super senoir..tak siapa brani kacau..hahahahaha..
ni TSI reaction..part of final project aku..


ni bukan air kencing tau..ni ONPG test..
kner belek buku balik la..
aku pun dah luper..


sample tanah yang dah aku isolatekan kuman kuman liar dari nya..





ni sajer jer main main striking..
ni kalau lecturer tgok ni..memang kner..




ni pun sajer grow kan menatang ni..
nak tgok idup ker tak..




ni bau dia tak ingat busuk gile..
sampai sekarang aku ingat..
melekat kat badan wo bau dia..

ni macam hancing skit r..
hahahahaha...ni sume kenangan ni masa blaja..
yang tak bleh di putar kembali..

voges proskauer..
nama bunyi rusia tu..
kalau tanya sekarang..memang boleh jawab kalau tgok nota ..
ni pure culture e coli dengan salmonella..
pic masa part 5 ni..


dulu sampai sekrang..
masih ngadap sumer benda ni..
bila tgok balik pic pic ni..rasa cam baru semalam jer sumer ni berlaku..
masa yang best dalam hidup..
adalah masa bergelar student..
buat salah tak kner marah..
nama pun blaja..
tapi kalu berkali kali buat salah yang sama..
memang kner penerajang..
student ...
time kejer..
sumer dah di anggap xpert..
kner tau itu ini..
kalau tak tau pun..buat buat tahu dulu..
blakang baru cari sampai tahu..
hahahha..
kerja n blaja..
itu satu kenangan yang membina hari esok..











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...