Thursday, January 21, 2010

korang tau tak aku dah bukak pusat asuhan?

hari yang bizi dua tiga hari ni..
tak sempat nak update blog aku ni..
agak berhabuk dah..

eleh baru 2 hari tak blogging..
hahaha..gian la tu..

semalam ker 2 hari lepas usha blog kak siti..
wah...dah bukak dah kedai aksesori moto dia..
huhuhu..
makin bizi la dia dengan abg cayang dia..
wa..wa..wa..
aper pun tahniah di atas pembukaan kedai tu..
nanti kedai dobi azrie myusul..

semalam bizi kat lab..
katanya aku kner g batu pahat ada mini MAHA kat sana..
weekend ni..
adoi..
tak tau la camner tu..
agak bizi kener ternak kuman kuman cumel aku tu la..
big bos tu suroh buat log book nak aku bukak nussery kuman..
nursery kuman?

taman asuhan kanak kanak orang panggil TASKA
ni taman asuhan kuman? TASMAN la kan? ker nak panggil TASKU..

ada 68 strain kuman kuman comel yang ada dalam asuhan aku..
nanti kner bukak intake baru ni..
kak yus nak anta kuman dia..
kak ros lagi..
en shaiful lagi..

hahahhaa... ni kalau taska sorang budak dalam 3-4 ratos..
ni kalau kuman camner ek rate dia?

kira dozen ker..
kira koloni ker..ker kira biji dia..
kalau la dapat duit macam taska memang loded la aku pas ni..
huhuhu..

menarik2..
bleh jadi jutawan tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...