Wednesday, December 3, 2008

konvo punya cerita




minggu yang memenatkan..
tu la ungkapan yang kena dengan life aku minggu ni..
penat fizikzl..mental dan emosi..
alhamdulillah..
semalam last day aku niaga..
setelah 10 hari bukak grai untuk konvo.
penat tu tak payah cakap la.
banyak pgalaman yang aku dapat..
erti rendah diri..
semangat tak putus asa..
banyak lagi la..so far..aku ok jer..
aku terima segalanya seadanya..
thanks untuk my luvly sweetheart.
tolong untuk bisness ni..
2x ambik cuti..
thanks untuk krew2 bisness aku..
bard..acab..
n thanks untuk zaf sebab sabar dengan aku..
esok pagi nak pegi air terjun,,
itu janji aku pada krew2 aku,,
relexkan badan yang penat ni..
bestnyer..
tapi cian..
dia kejer..tak dapat join..
jangan isau ek..
nanti kita pegi lain kali..berdua..hik hik hik..
semalam dia tido lena..
tak sedar apa pun..
penat sangat,,,
mesti cumel kan..
hurm..
selamat rehat ..

=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...