Tuesday, December 23, 2008

hapy bufday adik wan..



Dah dekat 2 minggu berlalu sebenarnya birthday adik aku yang bongsu ni.
antara yang paling rapat dengan aku..
ni la dorang..
adik adik kesayangan aku..
yang pompuan tu namanya
nur azlin..
then yang laki ni ni mohd azwan..
bufday boy malam tu..
actly aku sambut dengan orang yang istimewa malam tu..
siapa?
hihihi..
hanya aku n adik adik aku yang tahu..
actly tu kali pertama aku knalkan dia kat adik aku.
alhamdullah.
adik adik aku ok n terima dia dengan teruja sangat..
alin yang paling nampak..mybe dia tak penah ada akak sblum ni..
erm..picha orang tu tak dapat aku upload kan kat sini..coz sebab tertentu..lagi pun tak mintak permission dia..
hurm..kat mana dia sekarang yer..
ntah la..harap dia ok..harap dia ingat lagi memori bersama aku..

actly bufday adik wan ni 8hb des..
selalu aku sambut samer2 dengan dia..aku 11des..
tapi tahun ni aku tak sambut pun..
hurm..
mesti korang plik kan..
its complicated to xplain..
apa pun..aku da cuba jadi yang terbaik untuk semua..
jadi yang terbaik untuk diri aku..
dirinya..
dan untuk orang di sekeliling aku..

thanks sebab da jadi sebahagian dari memori ini..
sudi wat alynn n adik wan tersenyum..
aku tahu..
ia ikhlas dari hati mu..

terima kasih cinta.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...