Tuesday, December 23, 2008

budak cumel

Minggu lepas...dalam range 11 des smpai 15 des..aku pg pneng..lamer dah tak pg..bilik kat umah kat pneng masih sama.
susun atur nya masih sama..
cuma orang yang guna blik tu jer dah lain..
tapi bilik kat minden height tu masih bilik aku..
actly pneng da jadi rumah kedua aku..
start duk pneng masa umur kecil..masa aku di tingkatan 2 lagi aku slalu balik pneng..
tak heran la kalau aku boleh selongkar peneng ni..dah lamer tak jumpe budak2 kecik yang manje dengan aku..
kalau dulu pantang aku balik peneng..dorang akan berebut nak duk atas riba aku ni..tapi skrang da besa..mungkin dorang segan kot..hahahhaha..
lagi pun aku da lamer tak balik..

kali ni aku balik sebab mengejar cinta aku..
knapa kner kejar...cinta leh lari ker??
ada kaki?

bukan macam tu..
aku mengejar orang yang aku sayang..
siapa??
hanya hati aku dan dia yang tahu..

aku tak pernah jatuh cinta macam ni..

sampai kat pneng..
aku d sambut oleh budak2 kecik yang manje..
haziQ.. 10 tahun
Sara.. 8 tahun
Safiah... 5 tahun
sheReLL hana.. 3 tahun

4 orang budak2 cumel..

p/s

yang kat atas tu safiah..
dan kat bawah safiah tu sherell hana..
picha sara dan haziQ akan di upload nanti..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...