Wednesday, November 19, 2008

hati ini ingin

balik tadi rasa semacam jer..tak tau nak terangkan apa yang aku rasa.macam macam..
masa bawak keta tadi hanya diam.
acab kat seblah pun tak bersuara.mungkin perasan perubahan itu.
hanya berdiam.sampai kat umah aku masih terdiam.
balik terus mandi..rasa sebu kat dada.
kenapa??
sign yang aku dah agak.
tunggu masa jer la ni..nak kua.
mintak2 bukan dalam masa terdekat ni.
sebab dalam masa terdekat ni aku kner kuat.
bisness time konvo pun dah nak start.
kner tumpu btul2.
aku tak nak buat salah lagi n nak gunakan sepenuhnya .
peluang yang ada.
respi tak try lagi..mungkin esok atau lusa kot.
hari ni 12jam bawak keta..
dah lamer tak drive lama.
sonok gak la.
last bawak keta lama.balik raya ari tu.18jam.non stop.
mata dah layu jer masa bawak tadi.
terlelap dalam 2,3 saat.
agak bahaya.
tapi acab kat seblah diam jer.
tak berkata sepatah pun..
mungkin tau..
rasa seperti hati dan jiwa aku tak ada pada tubuh ni.
hanya tubuh semata mata.
sampai umah tadi.
masih terdiam.
sampai sekrang.
sekarang sumer dah tido..
hanya aku dan laptop.
dengar lagu dari mocha band.
lagu baru jer ada dalam laptop ni.
hurm..ballet..dah lamer tak dengar band ballet main ..tapi band ni ada trompet.
ala ska pun ada.tp tak smua lagu la pkai trompet.
uniQ la..
samer cam orang yang bagi lagu ni..
dari tadi duk teringat dia.
harap dia dah tido..
maafkan aku tadi.
selamat malam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...