Friday, December 12, 2008

kabut ribut kusut

semalam angin shah alam adalah angin terakhir yang myapa aku..
sejuk..aku kesejukan..kesorangan..
kegelapan itu buat aku tenang..namun jauh di sudut hati ini takut..
aku takut dengan bayang sendiri??
mungkin tidak..
aku takut pada sesuatu..
rasa makin cuba aku nafikan..
makin kuat ia mhampiri kau.
aku dah cuba lawan..hati ku..tenangkan jiwa ku..
namun pada saat ni..aku gagal..
apa salah ku..????
aku tak pernah merasai cinta..
ini kali pertama aku jatuh cinta sejujurnya..
mengapa ia bukan milik aku.???
rama rama terbang..
bulan mengambang penuh..
semuanya indah..
mengapa kau harus begini..
sendiri..
menanti sesuatu yang tak pasti..
argh.....
rasa tak adil..
aku membentak..!!!!!!!!
aku marah dengan diri ini..
aku marah dengan skirp yang di tulis..
aku marah dengan pelakon kisah ini..
siapa aku,,
aku bukan TUHAN..
aku tak tahu segalanya..
aku hanya HAMBA..
hamba yang mgikut ketentuaNYA..
tapi aku mahu kau tahu..
aku tetap mencintai kaMu..
lebih dari pada segalanya..
lebih daripada diri aku sendiri..
lebih dari apa yang aku miliki..
aku tahu..
kamu keliru..
kamu tak tahu..
kiri atau kanan..
depan atau belakang..
argh...
sakitnya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...