Saturday, December 6, 2008

hijau n menenangkan..










dah lamer tak mandi air terjun n BBQ..
so kali ni nak kongsi picha picnic kat air terjun n BBQ..
actly..ni pas berniaga untuk pesta konvo..
dah abis niaga..
nak rehatkan otak n hilangkan penat..
tapi sayang tak dapat nak bawak dia join..
sebb orang tu kejer..

tempat ni kat janda baik..bentong pahang.
air terjun nya setinggi 7 tingkat.
tapi tempat yang aku pegi ni dekat dengan D'ark resort..
tempat berlakon citer
kekasih ku seru
erm..best giler..
sejuk sangat air dia..
hijau..n amat menenangkan..
nanti ada masa kita pergi yer..
n plan our vacation..
tak sabar nak bercuti..

2 comments:

AnNesara said...

Dengkinye..cam besh je..nape x masukkan picha acab yg cumel tu..bg dia rs sejuk2 skit..hehehe..

Mr AzRai MaRCeeL said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...