Wednesday, December 3, 2008

demam n selsema n batuk..


aghhhhh....
satu nkmat Tuhan dah di tarik ,,
kesihatan..
dah 2minggu aku demam..sesema..n batuk..
tak baik baik lagi..
ubat dah berdozen aku makan..tapi tak pantang la..
bukan tak nak berpantang..tapi keadaan ni yang wat aku terpaksa melanggar pantang..
berniaga di kelilingi kuali n periuk panas..
kuali burger kat depan..
kanan periuk masak air panas.
kiri mesin kebab jiran sebelah..
blakang kopok lekor punya kawah..
tu yang minum ais kaw2 tu..
bila dah panas.. then togok ais ..
nah ambik kau..
demam selsema di buatnya,,
ni dah masuk 2 minggu da ni..

katanya aku ni degill
kras pale..
cian dia,,aku tau dia sayangkan aku,n tak nak tgok aku sakit,,
mkasih sebab sapukan vick kat dada,,
blikan ubat,,
blikan strepsill
blikan Breathe right..
rasa di sayangi..
hik hik hik..

mulut ni tak lau nal makan..
rasa tawar jer,,
bila ek dapat rasa lagi masakan cam kat atas tu..
bubur nasi udang,,
ala chainise style..
sedap sangat..
thanks my dear..
nak rasa lagi boleh..
nak rasa sangat,,
cedap tau..

jangan jeles yer...

=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...