Tuesday, December 16, 2008

cinta..di mana kamu?

aku down sangat sekarang..
rasa tak mampu untuk tarik nafas dalam dalam..
rasa sebak..
rasa dada ini macam sebu..
kenapa yer?
something missing....
yer... seluruh hidupku hilang..
nafasku hampir padam sekarang..
kenapa aku jadi macam ni..
aku kan kuat..
wake up..wake up..
agh...aku tak berdaya..
aku tak berdaya untuk bangun..
keadaan sekeliling bagai menikam aku.
aku nampak dia di mana mana..
di tempat ku ini..penuh dengan kenangan bersama dia.
pnuh dengan bayangan dia..mampukan aku terus hidup..
mampukah aku tersenyum?
walaupun aku tersenyum..
hanya tuhan yang tahu erti senyuman aku ini..
hanya dia yang mengerti..
aku hanya mahu kau kembali.
hanya mahu cinta ku kembali.
kerna cinta itu buat ku mampu berdiri
kerna cinta tu wat aku terus hidup dari mati..
kembali lah cinta.
aku tetap menunggu mu.
aku tetap berharap pada mu..

p/s - cebisan diari MR JOHN
15 des 2008

6 comments:

sourplum said...

npe down nih
epi2 da la

Mr AzRai MaRCeeL said...

hapi?
apa tu...aku tak paham la apa makna hapi skrang..

sourplum said...

amik masa je sume tuh
lama2 ok blk

Mr AzRai MaRCeeL said...

soal hati..susah..

sourplum said...

ramai org syg ko..
epi2 da la

nureen said...

let by gone be by gone my dear... (+.*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...