Saturday, December 6, 2008

mata tak nak tido..

malam ni agak susah mata ni nak pejam..
bangun wat air milo best gak ni..
erm..ambik laptop n duk kat beranda..;layan blog..
risaukan dia.
tadi dia call bagitau keadaan dia..
risau sangat..
esok tak rahu macam mana..
marah kat along..
pikir pendek..
cian kat adik2 beraya berdua..
nak tak nak kner balik...
tapi...
biarla...

agak busan seharian hari ni..zaf n acab yang selalu membebel dah balik kampung..
so dah tak dapat dengar bebelan dorang..sunyi la gak.
tak der saper nak nyakat.
tak der saper nak glak..
tadi g ambik dia balik kerja n g dinner dengan mber lmer aku dulu..
baru jer putus dengan bf dia yang budget best,,
tak puas hati gak la dengan lelaki jongos tu..
hanya tau mgambil kesempatan dan menangguk di air yang kruh..
pandai myusun kata..
pedayakan gadis2..
actly aku dah dengar cter sal mamat ni dari aku matrik lagi..sungguh poyo mamat ni..
tapi tak sangka la plak dia ni da pedayakan mber aku.
tapi ni bukan kali pertama..
dah banyak dah yang dia dapat..
geram gak la..
sebab laki cam ni la yang mrosakkan nama baik kaum lelaki..
badget hensem..gentleman..tapi haprak.
busuk mgalahkan tahi..bangkai..
serius,,kalau mamat ni ada depan aku malam ni..memang gigi dia masuk dalam perot la.
kaki aku dah lamer tak terjah mulut orang ni..
rasanya mampu lagi kot..
hurm..mungkin hari ni hari kau..tapi kalau kena hari aku..
kim salam malaikat 44 untuk ko..

argh..nak tido mata tak ngantuk lagi..
fikiran hanya terbayangkan dia..
erm..harap dia dah tido..
sejuk la plak kat lua ni..
milo atas mja ni dah suam2..
nak habiskan..
n nak cuba tido..
selamat malam..

3 comments:

AnNesara said...

Kena tido juga..tdo penting tuk rehatkan diri dan hotak..lupakan masalah yg len..

AnNesara said...

Oh ye..ttg hal along tu..lupakan je la..nnti ok la tu..nnti jgn lupa remindkan dia ttg adik2 tu..

Mr AzRai MaRCeeL said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...