Tuesday, December 23, 2008

ada sale kat mall ni..




Mesra Mall,, dulu aku tak pernah sedar kewujudan mall ni..walaupun sebenarnya dekat giler dengan umah sedara aku..
kuaters petronas carigali.

hurm..apa yang menariknya tentang mall ni..
tak der apa yang menarik pun..
juz sebijik giant yang baru di bukak kat area kemaman..


sebenarnya aku tak tau nama Mall ni mesra mall.
aku panggil giant jer masa dorang memula nak bina..skarang baru aku tau.

dalam perjalanan ke tempat ni..
aku kemalangan..
dekat kuantan..
keta hancur depan..

alhamdulillah ..
aku masih hidup..
cedera?
ada la skit... sikit ker?
tulang rusuk,,dahi..hidung dan tangan..paha skit..kner stering dan tersepit kat dashbord.
keta apa?
adalah..aku ingat nak upload gamba keta tu kat sini..
tak sempat nak ambik..
aku sedar2 dah kat hospital..
klau aku mati pun puas hati..
aku ke kemaman ni sebab hati aku..
bia aku jer tau..

aku tak mintak apa yang aku buat ni ni balas..
cukup sekadar dia tahu..
aku bersungguh sungguh.
aku tak main main..
aku ikhlas..

p/s

no 73.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...