Tuesday, March 16, 2010

marah tu sebenarnya sayang..

bila tak der depan mata ..
mula la rindu..
masa ada lari nak jumpe dia..

hahahhaha..klaka kan?

tu la..sejak big boss aku g US ni..
sunyi plak..
memula rasa best jer bila dia tak ada..
tapi bila dah dekat seminggu ni rasa rindu plak..
nak dengar dia jerit ..
dia marah ( marah marah sayang)

betul dia penah marah aku..tapi marah tu bukan marah yang betul marah..
mungkin aku dah biasa kner marah dengan arwah mama..
arwah mama lagi garang n ganas dari big boss aku..
ingat masa kecik dulu sekali di jerit..

AZRY.......!!!!!
BALIK.......!!!!! DAH MAGRIB NI BALIK!!!!!!!

bergegar alam ni dengar suara arwah mama..
satu taman tu dah tak heran dengar suara dia..

arwah mama memang garang..
sebab anak anak dia ni nakal sangat..

kalau tak balik time tu memang kner piat la..

( kui kui kui) air mata dah bertakung dah ni kat mata..
i miss her so much..
aku tersenyum bila teringat detik kner marah dengan mama..

arwah mama punyer style..
kalau dia marah..bising bising..emo emo tu tanda dia sayang lagi latu..
kalau dia diam..tak peduli kat saper..
tu tanda dia marah btol tu..
hurm...( aku tersenyum..rindu betol kat dia )

sekarang..
bila dengar BIGboss aku marah marah..emo2..
orang yang pertama aku ingat adalah arwah mama..

sebab tu kalau dia marah aku senyum..
( kadang kadang tak puas hati tu biasa la..)

tapi selalunya kau tersenyum..
marahnya untuk mengajar..
marahnya untuk menegur..

PA dia selalu bagi motivate bila aku kner marah..
mekasih..
golongan mak mak kat lab aku ni memang memahami..
biasa la..

budak baru nak belajar..
pasti buat silap kan...

2 comments:

Anonymous said...

Ehehe,azri.Mcm mana pn bos kita still kita kena hormat kn??Xpe,rindu2an

azrai marcell said...

tu la.. kner saling memahami la..kita hormat dia sebagai bos.. dia kner hormat kita sebagai pekerja..tiada pekerja tiada la bos.. tiada bos pekerja still ada..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...