Wednesday, March 10, 2010

anugerah pengskodeng terhebat

misteri betol pengskodeng blog aku ni..
tapi best gak..
dapat dengar nasihat dari pelbagai sudut dan pandangan.
hurm..
kadang kadang apa yang kita perkatakan tak semestinya btol..
pada pandangan orang lain mungkin salah.
mungkin ada yang tak kena..
masing masing punyai perspektif berbeza..
berdasarkan pengalaman..
peringkat umur..
hurm...
terima kasih pada follower yang tak putus bagi komen..
kamu semua berhak berkata..
memberi respon..
sama seperti aku..
diri aku jua berhak menulis perasaan ku.
mungkin sekadar tulisan yang dapat meringankan tekanan dalam jiwa.
masing masing punyai cara sendiri untuk mengurus stress..
aku memilih menulis segalanya di sini..
bukan untuk tatapan kamu..
tapi untuk tatapan hati ku..
kamu boleh melihatnya disini..
membacanya..
tapi di hatiku?
dalam jiwa ku?
kamu tak tahu...
itu blog peribadi yang tak siapa dapat akses..

terima kasih kerna berkongsi pendapat n nasihat.
kamu pengskodeng terhebat blogku..

terimalah anugerah ini..

10 comments:

areniece said...
This comment has been removed by the author.
penpal said...

betul tu apa yg areniece ckp tu..kdang2 kerana menulis begitu akan terkena pada diri kita balik....jgn smpi kena tutup blog sudahla k...fikir sebelum buat yea

Mr AzRai MaRCeeL said...

baik...alal ala sin chan... satu lagi privacy di rampas.. ni kner bukak akaun blog kat hati ni..huhuhu

Mr AzRai MaRCeeL said...

sayer rasa saya bercerita pada diri sayer sendiri..saya berbisik pada hati saya sendiri..
kalau menguris hati sesiapa itu mungkin kerana hati saya juga terguris..kita punya hati yang cukup lembut dan sensitif..yang akan memberi respon pada apa yang berlaku di sekeliling..
terpulang pada pandangan masing masing untuk menganggapnya positif atau negatif..
sayer cuma menyampai dari perspektif saya sebagai seorang manusia biasa yang punya berjuta kelemahan yang mengharap kritikan dan nasihat untuk membaiki diri..

"no pain no gain."

right?

sayer tidak takut untuk menulis..
kerna itu adalah cara saya untuk meluahkan apa yang terpendam dalam hati..

kita punyai pandangan masing masing yang perlu di hormati.

penpal said...

Yea betul tu azrai tp kita kena hati2 gak takut nnt apa yg ditulis jadi bahan bukti untuk mengenakan kita semula....klu dh terkena kita sorng2 gak yg kena yg tukang2 komen tu nk tolong ke?? sy nasihat nie sebelum terkena tu jer...takut gak nnt blog nie berkubur dan hilang plak...blog azrai menarik kenala maintan k...cari kawan yg memberi manfaat kepada kita...

areniece said...
This comment has been removed by the author.
penpal said...

Kawan yg bnyk beri nasihat mcm areniece tu bgs..sering beri komen membina...keep it up areniece

zh-ena said...

betul tu blog adalah curahan hati kita
pedulikkan kata2 yg tak suka pd blog kita
wat tak pedulik jea

syira.sani said...

sokong kat zh-ena. zsalah curah kn perasaan. lg salah if menggangu privasi seseorg.. xkesah la org tu bos ke anak buah ke, tp mane blh wat suke ati ikot kpale sndiri..
xpenah blajar ke etika (ethics)

Mr AzRai MaRCeeL said...

zh-ena : tak dapat nak tulis dah..nanti kner tutup blog..huhuhuhu.

kebebasan menulis mula di persoal..

to syira : btol.. tak semua memahami isi hati setiap blogger..huhuhhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...