Thursday, December 31, 2009

selamat tinggal 2009

salam tahun baru..salam maal hijrah..
beberapa detik melangkah ke tahun 24 bagi diri aku,,
tahun 2010 dari kelahiran nabi isa A.S
dan 1431 dari hijrah nabi muhammad S.A.W

tahun ini banyak memberi impak dalam hidup ini..
pahit maung..
yang buat aku ingin teriak..
manis dan indah
yang buat diri ini ketawa dan tersenyum bahgia..
sedih pedih
yang buat aku menangis teresak..

tahun yang memberi cabaran pada aku..
tahun yang mengajar aku nilai kehidupan dan berdikari..
tahun yang membentuk aku nilai tanggungjawab..
2009..

mohon maaf atas terlanjur kata.
berbual bicara..
mohon ampun atas kekasaran
zahir dan batin ku..
mohon diri ini
bersih dari segalanya..

namun ini semua bukan pengakhiran buatku..
ini permulaan perjalanan ku di 2010..
moga tahun berikutnya lebih baik..
lebih bermakna..

kepada teman2..
kepada blogger..
kepada officemate..
kepada silent reader..
dan para pengskodeng terhebat..

teguran,cacian..pujian..
semua itu pembina diri aku..
terima kasih..

to alya..
terima kasih kerna menjadi pendokong.
scout mber yang lain..hilmi..yang follow blog ni..
korang memang best..
jumpe lagi tahun depan..
( esok jer sebnarnya..)

hahahhaha..
salam tahun baru..

to kak siti..
to kak yus..
to all staf mardi..scout..mber uitm..fan club false miracle..
bloggaholic..pengskodeng terhebat..teman teman..
mekasih banyak2..atas sokongan selamani..

1 comment:

syira.sani said...

thanx dear..aku kn slalu brada diblkang mu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...