Wednesday, December 30, 2009

nak gelak ker tak?

setelah lamer tak berjalan jalan..
aku abiskan masa berjalan melihat keindahan alam ini ( cewah)..
tengah asyik berjalan tu..
ada la jumper beberapa benda yang menarik perhatian aku..

ni yang paling tartercapai di akal aku la..

ni iklan yang paling bengong penah aku jumpe..
50% halal..
hahahha..
ni sape bli mee ni memang sah bengong tahap gaban..

jalan jalan kat uptown shah alam..aku jumper lak signbord ni..
tak tau la camner kalau pakai sua tu..
sedap sampai menjilat kaki kot..


ni tempat kedai ni di rahsia kan..
atas sebab tertentu..
korang rasa kenapa?




ni plak iklan kat jusco..
marah betol dia kat bos dia..




bila baca signbord ni..
macam signbord kat surau lak..
tak pun markas tabligh...
penceroboh sure kener brainwash..
hahahah..



ni lagi unik..
aku pun tak paham..
tempat paking keta ker..
tempat hancurkan keta..
korang penah jumper signbord camni?





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...