Thursday, December 31, 2009

bulih tekan tekan tak?


andai kata tiba tiba anda tengah menaip atau pun surf tenet..
tetibe kua window cam ni..
apakah yang anda akan buat?
tekan?
kiri..?
kanan?
tengah?
bulih main tekan tekan ker?
atau pun kner pikir panjang?
berapa lama? nak pk?
kalau tekan kanan...
soalan yang bermain di minda anda...
betul ker ni?
pasti ker...? ala..kang ada yang lagi baik...
tak rugi ker terima ni..?
okay la tu..dari tak der baik ada..
suka suka..cinta monyet...
ye..aku pasti dengan pilihan ini..
kalau tekan kiri
soalan yang bermain di minda anda
tak masuk la dengan jiwa...
rasa ingin bebas..tak nak ada comitment
dia tak kena dengan taste..
rasa cam nak single..
fuck love..tak nak kapel..
kalau tekan tengah
soalan yang bermain di minda
aku ni betul ker tak ni..
tak sure la..
takot nanti tak jadi..
tak tau cinta tu apa..
boleh tekan tekan ker?
soalan kat atas tu ibarat soalan maut.
soalan yang paling susah dalam dunia..
tapi mungkin kan jadi soalan paling senang pada mereka yang tertentu..
dan sekarang ni..
kalau orang tanya..
soalan macam kat atas tu..
korang nak tekan yang maner?

3 comments:

syira.sani said...

tpuk dada tanya selera.. kdang2 rase skit gak nak click yes..
coz pastinye akan ade pselisihan..
sorang ke selatan..sorabg ke timur..
kdang2 bile diamkan.. rase dpijak..
so nak pilih not sure.. lg bgus..

Mr AzRai MaRCeeL said...

sebenarnya post ni tak ada kena mengena dengan penulis yer..
hanya sekadar menulis..

tiada kaitan langsung

syira.sani said...

yg pasan sgt pe?
sye just bg my opinion..
not this post la manje...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...