Thursday, December 31, 2009

ke"sengal" lan maksima di pagi hari

peluh dah meleret leret kat dahi..
bengang giler pagi ni..
kner tolak moto kat tepi higway..
argh... naper aku ni nyanyok sangat..
tadi dah singgah dah kat petrol pump..
dah bayar minyak RM5..
pas anta mesej kat amer budak BT3 mintak tolong punch kan kad aku pagi ni..
aku trus blah dengan tak isi minyak..
burn 5 hinggit..

tu tak kesah sangat..
ni yang kner menolak moto kat tengah higway elite ni ..
dari shah alam pagi ni..
semalam g umah aunty ..
pagi tadi gerak dari shah alam..
moto lak wat hal..boleh abis minyak..
dekat seminggu aku tinggalkan moto kat shah alam..

sib baik ada mamat baik tolong tolak moto aku..
pas dekat 1km menapak..
dalam 3km dia tolak n drop aku kat petrol pump..
thanks bro..
tak sempat nak tanyer nama aper..hahhaha..
tetiber teringat yang aku dulu pnah tolong orang abis minyak gak dulu..
so..its my turn..
kali ni aku isi pnuh tank..

trus pecut menghala ke bangi..
tengah syok pecut tu...rasa gegaran dalam poket..
tepon aku la bunyi.. nama " mardi en shaiful" a.k.a boss aku
alahai..
dah mencari la orang tua ni..
abis aku,..

aku angkat r..

boss : hello..azrie kat maner? dah sampai ofice dah?
aku ; blum lagi bang.. sayar dalam pjalanan..moto prob..
boss : samer la..aku pun lewat..radiator keta aku bocor..tak per la..
aku : nanti saya samapi lab sayer call abang..

dua dua lambat..
hahahha..
aku balik umah..tukar baju..
sarapan.. n baru datang kejer..
sharp..
10.30pg..

nampak keta CRV itam plat J..
sah makcik big boss ni ada..
mak cik ni dia hangin satu badan skit..
tahun depan aku bawah dia..

tersiksa jiwa wo..
sekarang bawah boss baik tak per..
tak tau la pas ni camner..kner tukar boss..
adoi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...