Tuesday, June 29, 2010

download Video Seks Ariel dan Maya

rakaman video seks ariel n maya? khabarnya rakaman tu tersebar dan meningkatkan kadar salah laku seks di indonesia.
laporan akhbar indonesia menjelaskan peratusan kes jenayah seks meningkat setelah tersebarnya klip video itu. kalau benar laporan yang di buat itu maksudnya ramai yang terpengaruh? hurm~


pada awalnya aku mengenali band peterpan ini masa aku blaja kat UiTM arau .dalam tahun 2004.lagu tgh femes masa tu Mungkin nanti kot.lupe dah tajuk dia.pastu trus meletop dengan siri konsert jelajah indonesia dan malaysia.nama band peterpan ini naik dengan cepat menengelamkan band terawal seperti Shila On 7 dan banyak lagi.masa tu memang femes gila babas la..


maya luna , memula tgok minah ni masa dia jadi pengacara Tv kat indon.lupe dah rancangan apa..tak silap aku dia ni bekas awek ariel peterpan . memang cun gile la awek ni. tapi sayang segala yang di bina selama ni hancur kerana ikotkan nafsu serakah.

kalau ikotkan diorang ni memang agak mesra ( terlebih) tapi masih menafikan dan hanya mengatakan bahawa mereka hanya kawan dan teman artis..setelah di selidik lagi oleh wartawan hiburan indonesia.mereka tetap menafikan sehinggalah hub mereka terus di perkatakan sehingga terbit beberapa foto intim .


ha .. kan dah kantoi... tu la dulu menafikan ( hanya teman artis ) ceh sekali kua gamba kissing la plak..adoi.. ape la plak citer ni.. hahahaha..masa ni memang kat indon dah kecoh tetang kontroversi gambar cium ariel n maya luna.kat malaysia mungkin ramai yang tahu kot.



kemuncaknya bila terbit rakaman video aksi ranjang diorang berdua yang tersebar dek kebodohan ariel n maya sendri..pada aku ini adalaha ssat kejatuhan career ariel n maya dalam dunia glamour di indonesioa dan malaysia apabila skandal seksnya menjadi bahan tontonan umum dan di jadikan DVD lagi.

jadi tak heran la kalau google n yahoo melaporkan hampir berjuta klik n carian pada nama video ariel n maya , muat turun video dan carian dalam youtube juga meningkat jumlah carian berkaitan dengan video ariel n maya..

pada awalnya ariel n maya tidak mengaku bersalah dan mohon di bicarakan dan baru ni ariel buat pengakuan yang dia adalah pelakon video terbabit dan memohon maaf secara terbuka pada peminatnya dan memohon agar peminatnya  memberi ruang dan peluang untuk nya..

walaupun mintak maaf..
hukuman tetap di jalankan..
 dari ariel peterpan ke ariel peterporn.

jadikan tauladan dengan apa yang berlaku.
Allah sentiasa memerhatikan setiap hambanya.

sesungguhnya lelaki yang baik untuk perempaun yang baik

4 comments:

apple_pie said...
This comment has been removed by the author.
apple_pie said...
This comment has been removed by the author.
Mr AzRai MaRCeeL said...

tak kan kner upload video kot..baru blog ni kner blok..huhuhu..nak tgok cari sendri..kat 4shared ada kot..

apple_pie said...

jgn la marah..org tye je pun..xkn tye pape da pasni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...