Monday, October 19, 2009

fear factor yang tak bleh blah

seriusly aku dah lame tak rasa bengang camni..
bengang yang datang dari pelbagai masalah..
kerja dah start banyak..tu tak kesah sangat..
kesihatan yang tak pernah di ambik tau..dah lmer terabai.
tapi tengah hari tadi r yang paling bangang..
yang buat aku bengang gler...

aku kua lab pas ngadap PCR sepagi hari ni..nak g solat..
ada jamuan makan kat pantry..BT3 punyer jamuan raya..
(biotek 3..)..

akak BT3 : azrie..meh la makan..
aku : jab kak nak g toilet..

sampai kat toilet..setle sumer..aku msej amat..
" mat jom makan kat pantry ada jamuan r.."

amat balas..

" ok..aku trun jap lagi"

aku pun siap siap r..dalam toilet..

pastu dapat lagi sebijik mesej..
camni la bunyi dia...

" i tunggu kat resource " yang lain tu di tapis..

tak tau r aper motif..salah anta mesej ker..aper ker..
so aku foward r balik.. kot2 la salah anta ker apa..

tengah aku duk siap2 tu..aku ltak hset ni kat tepi toilet..( tempat sabun )
sekali vibrate..
dalam 1 saat..

plup...!!!

f*&k......!!!!!!
jatuh dalam lubang tu..

YA ALLAH.....

nak tak nak aku trus celuk r..
sim kad tu no tepon sumer..
adoi....
fear factor tu beb,,
kalau masuk tv ni blum tentu orang leh buat..

basuh tepon..kuakan sim..sah sah boleh buang dah tepon ni..
adoi..
hati tengah panas pk mesej tadi..
hurm..

aku terpikir.. camner nak makan jab lagi..
memang kaw2 kner basuh dengan sabun..
yeak..!!

5 comments:

syira.sani said...

alamak... sape la tuan yg reply msg tu????? sape yg tersalah bg msg tu?? sampai ati panas???
sory...rase bsalah...

alizarin said...

ahakahakahakahakahak...eeeeeee yeak....patutla ada bau masa pintu dibuka tadiii...=)

Kyoru said...

Gilababeng. Geli siot! Astaga!!!!

Dah flush blum toilet tu masa henpon jatuh? O_O

azrai marcell said...

tak tau nak cakap dah flug ker tak..tapi rasanya tak..hahahahah..berani mati tak?

eida said...

huuhuuuu.. ciannyo ko mung...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...