Thursday, October 8, 2009

cinta kitar semula

video

cinta itu boleh di kitar semula?

pecaya tak?

tgok r video ni..

5 comments:

alizarin said...

cinta boleh dikitar semula...erk..macam mana tu???
tapi cinta yang terputus ditengah jalan, memang boleh bertaut kembali..(hehe..mcm ada experience jer..)

Mr AzRai MaRCeeL said...

dah tgok lum vid tu..ha camtu r..kalau tak dapat play..datang lab biomolekul ni,..ada kat desktop ni ha..

owh..banyak experience ke.. bleh blaja ni..

deposit cinta camner ? tau tak..

kalau cinta terputus di tengah jalan memang senang nak bertaut kembali..

tapi kalau cinta tu terputus kat tepi jalan camner lak..?

kner tahan teksi la jawab dia...hihihi..

syira.sani said...

ooo..penah kitar semula cinta... ooo

alizarin said...

yang terputus kat tengah jalan tu...sib baikkkk tak kena langgar lori...klu takkk, hancur gak.

tak dapat play la kat sini...jap g nak g tgk kat sana ler..

Mr AzRai MaRCeeL said...

syira sani > tak pernah la...kitar semula.. ni cakap sal vid jer

alizarin > lori? kejamnyer..basikal sudah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...