Tuesday, October 6, 2009

camner ek????

tak tau nak cakap camner..termenung sorang2 bila tengok logo ni..
actly seblum kejer kat sini aku kan aktif dalam scouting ni..
then terpilih la dari ramai2 scout n rover kat msia ni untuk handle event ni..
agak teruja n gembira gak la..yer la..world event ni..semua negara datang..

46 tahun lepas msia jadi tuan umah..so kali ni msia jadi tuan umah lagi..so amat bertuah la kalau dapat join n organize event ni.

nak tunggu next turn msia..memang r 46 tahun lagi..
masa tu umo dah kira bukan youth dah..
so...sekarang ni tersepit...

bukan kuih sepit r..tersepit..
kalau kuih sepit aku makan jer..senang..

dah kejer ni..paham2 la..office hour..
camner ek...dah clash dah dengan event ni..

actly aku kner ada kat IYC cheras 20hb.. 21 kner jemput kontigen luar kat KLIA..
dapat jaga kontigen Brunei darulsalam..kira ok la..cakap bahasa baku jer..kalau kner kontigen afrika..mampos aku..hurm..

masalahnyer adalah aku kejer baru jer barapa hari..tak kan nak cuti..(cuti tahun aku di beri 5 hari je) untuk tahun ni la.
nak MC..adoi..kner klentong bos lak..
camner ek..

berbelah bagi nih ,batu blah batu bertangkup nih..
adoi..
tulung....hurm....

2 comments:

alizarin said...

MC plus cuti ler..bos kamu tu antara yang baik kat mardi nih..hehe..jgn lepas peluang yg skali sekala datang

azrai marcell said...

akak..saya baru jer kat sini..tak tau nak wat camner..huhuhu mc plus cuti?..dah la 22 saya konvo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...