Wednesday, November 5, 2008

jadi seorang ash ka..

"bapanya mahukan nya jadi seorang askar... bukan cita citanya"

bila aku dengar lagu ni aku akan tersenyum sendrian..nyanyian dari hujan - dugaannya.teringat suara seakan anak2 kecil..yang bertocang dua yang cumel..terasa macam kat tadika lak bila dengar orang yang aku cyang nyanyi lagu ni.erm..aku suka lagu ni.

teh yang acab buat ni masih suam2 kuku.sumer da tido dalam umah ni.hanya aku yang masih berjaga n ngadap nota n tutorial statistik..rkner strugle la.lusa dah exam.
hurm bengang exam pagi tadi tak ilang lagi.soklan agriculture tadi ibarat mimpi ngeri..agak cuak n risau gak la.nampak budak batch faizal pun bepluh nk jwb.

hurm..thank temankan mkn mlm tdi.sonok dpt tgok kmu mkn.dpt cuap kmu.
gaya anak anak n manja kamu wat hati ni terhibur.
kerepek pisang n ubi kayu ni da habis di blasah oleh adik akim n acab.
kuih kapit still ada lagi..
tu tak leh kongsi..sebb spcial.
thanks..nanti akan b makan sowang2.
hurm tadi sempat nyanyi 2 lagu.
ayu - VE
bila rindu -rffage
sampai terlena..
selamat malam..
moga mimpi yang indah2..
n mimpikan b.
tc..
moga hari esok adalah hari yg pnuh senyuman.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...