Wednesday, November 10, 2010

lelaki ini..

dengar lagu lelaki ini..dari penyanyi bervokal marvelous...Anuar Zain
satu nama yang sangat gah dengan vokal yang mantap mengalunkan lagu lagu romantik.
walaupun suara aku tak lah sehebat n mavelous suara dia..tapi aku penah la karox lagu ni..
hurm..aku tak sangka aku leh tau lagu ni..dengan jiwa dan hati yang keras dulu..rasanya tak mungkin aku kan minat lagu camni..
adakah hati ku sudah tak keras macam dulu??
hahhaa...tak tau la nak cakap..miracle mungkin..

aku terpanggil untuk mengulangi bait dan rangkap.



' lelaki ini yang selalu mencinta mu..
selalu.. tanpa ragu..
lelaki ini yang selalu memuja..
hanya dirimu yang bertahta dalam sanubari ku...'

aku tersenyum..
kenangan mengusik hati ni..
mungkin hatiku yang keras telah dapat d lembutkan..
terima kasih.



 

2 comments:

Cahaya petunjuk said...

blh syg th siapakah gerangan yg cukup bertuah yg tlh bjy lembutkn ht abg yg keras?hurm...

Unknown said...

luv u so much!miss u voice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...