Thursday, February 11, 2010

da making- label VCO n massage OiL..

thanks kyo san..
tu ungkapan terbaek dapat aku ucapkan..
junior merangkap member terbaek..
ni mesti jelous shakir tak mention nama dia..
wahahahha..

setelah bertungkus lumus menyiapkan design
massage oil ngan virgin cream untuk di promote kat US
denagan penat dan muka kusutnya..
aku ada snap pic..
time ni tgah da making untuk label ni..
idea..idea..idea..

argh...
tension siot..
serius...
guide line tak der..
design jer sesuka hati n sesedap rasa..
akhirnya setelah separuh malam besekang mata..
siap gak akhirnya,,

cam biasa.
designer mikrob aku dulu yang pernah design key untuk project
dare you to hike..
saudara kyo..
thanks..


ni la kyoru san.
a.k.a izwan..
thanks.. bersama kita menyiapkan dan meringankan penderitaan aku.
tu nampak tak referance yang kitaorang guna..
untuk jadikan design untuk makcik big boss aku tu design yang terbaik.
semua botol kua..
untuk rujukan..



ni plak en shakir..
salah sorang junior aku time blaja dulu..
ni tgah surfing tenet..
memang heaven la..
kat mah sewa ada wireless..
ni dah dekat kul 4 pagi ni..
sumer bagi komitmen untuk projek label ni..

huhuhu..
terharu guys..
jasa mu di kenang..
nanti gua claim kaw2..
kita share2..


kyo tgah kontrol kusut..
ngantok gile dah time tu..
muka cool jer..
ni post kali ni memang post bodek la..
nak bodek kyo..
nanti leh mintak tolong lagi..
3 tahun tak sentuh adobe photoshop..
memang terkial kial aku..
thanks kyo..shakir..
n yang menjayakan idea n design ni..
nanti kita open table..
claim kaw2..



3 comments:

Kyoru said...

Oh kantoi tengok iklan Durex sbg contoh design. Haha.

Rambut kusut ku sudah tiada! Tidak!!!

syira.sani said...

durex??? sape nye r tu

azrai marcell said...

hahaha....
kyo..aku tak sengaja mengkantoikan ko..tapi sib baik dah abis..

syira: durex? ntah saper punyer ntah..hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...