Monday, April 12, 2010

cool ker?

hujung minggu yang cool..?
cool ker?
argh.. cool ape kalau asyik bleding jer..
aku pun tak paham naper darah ni kua kalau stress or hyper?
macam period la plak.
ni kner beli kotex ni..
maxi..ada wing..hahahhah..
boleh terbang punya..
huhuh..

mungkin memikirkan masalah kot..
hurm..dalam sakit sakit ni sempai lagi g dengan brifing nak bukak TELCO n POST..
seriusly macam menarik..
45k untuk kiosk..
60k untuk kedai..
hurm...bisnes lagi...bia la bertenang dulu..
coolkan stress..
baik docter...!!!!

ubat kuning bujur tu malas tul nak aku abiskan..
kalau makan jer..
sure aku flat..
jadi tak bermaya..
seolah khayal..
betul ubat itu untuk bagi body system aku " berehat"
tapi aku tak suka..
hurm...aku cume lawan dengan cara aku sendiri..
degil kan?
anak mama ni memang degil..
mama tau kan anak mama ni camaner...
termenung..mengingati secebis memori bersama mama..
hurm..rindunya,,

1 comment:

MizaEija said...

nape ye xmo kongsi sume tu ngn org?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...