Monday, April 12, 2010

update..update..update..

fuh fuh fuh,,
berhabuk dah blog aku ni..tu la tak update lamer sangat..
bukan tak nak update atau dah tak der idea..
tapi aku ni yang tak punya ruang n masa untuk bercerita..
n berkongsi..
banyak cerita dah seakan basi untuk aku ceritakan dah terpendam sendiri..
hurm..
bebanan kerja n kekangan tugas yang agak menekan dan mengsteresskan aku wat aku jadi penat dan tak bermaya..
kemana hilangnya super azrai?
yang tak kenal erti penat..
yang tak kesah soal stress..
aku dah agak berubah bila masuk aliran selesa berstatus G.O..
mungkin..
ia sedikit sebanyak mengubah aku..
kalau dulu aku seorang yang begitu menghargai masa..
setiap saat itu ibarat nyawa bagi ku..
memanfaatkan 24jam itu sepenuh penuhnya..
rasa macam tak cukup jer 24jam tu..
tapi sekarang..
hurm...
aku mengeluh sendirian..
ini kah hidupku?
aku tersenyum...

1 comment:

MizaEija said...

ape tu status G.O?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...