Tuesday, January 6, 2009

WGK a.k.a I.U.E.N





akhirnya moto kesayangan aku ni pulih sepenuhnya..
ari tu xcident truk..
2 excident yang truk dalam tahun ni..
WGK n BCP..
moto n keta aku..
moto alhamdulillah dah ok.. keta lak memang truk giler..
tulang rusuk..tangan ..n paha ni jadi mangsa..
tersepit kat dashbord.
n terantuk kat streng..
pic keta tak dapat upload..
pic moto dah upload dah dalam post lepas..
ni pic WGK yang dah di baik pulih..
aku namakan moto ni
I.U.E.N
hihihi....moto ni dah banyak berjasa kat aku..susah senang..temani aku di mana saja.
hurm..
performance alhamdulillah still ok..
dah try speed test..
tak sampat seminit pecut dari gear satu sampai 4 dah naik 120km/j
masuk gear 5 sampai 140km/j
masa ambik pic ni bawak moto dengan seblah tangan..
so dapat ambik masa kelajuan 121km/j jer..
so performance still ok..
moto pun ok..
reborn WGK.
reborn I.U.E.N

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...