Wednesday, January 7, 2009

jangan fikir singkat..
jangan pikir ikut hati..
jangan ingat dengan tindakan mengorbankan kepentingan diri itu dapat mbuatkan hati puas.dapat buat keadaan ok..
sebenarnya itu kan mburukan lagi keadaan dan akan berlarutan sampai bila2..
tak nak la macam tu..
apa yang kita boleh selesaikan di sini kita selesaikan..
sampai bila nak hidup dengan makan hati..di maki..di hina..di cela..
itu kan mbuat dirimu makin tersiksa..
aku tak mahu lihat kamu mdrita..
aku tak mahu lihat kau sensara..
cukup la..
jangan teruskan ..
dia tak mhargai kamu..
dia tak pandai menilai kamu..
aku hanya memikirkan diri kamu..
sedangkan dia tak kesiankan kamu..
aku tau..kau sanggup buat apa sahaja untuk dia..
untuk dapatkan hatinya kembali..
kau akan lakukan seperti apa yang aku lakukan untuk aku dapatkan kamu..
pelik kan dunia ni..
kan bagus kalau kau tercipta untuk aku..
dan aku tercipta hanya untuk mu.
kau dan aku curahkan segalanya..

aku teringat satu baris lirik lagu..

'cintai dia yang mencintai diri mu.'

sebaris jer..tapi cukup mdalam..
dasyat tul..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...