Saturday, January 10, 2009

Teddy Bear HouSE


nampak jer kecik..tapi besar dia sebesar peti ais..



ni antara yang ada ..saiz besar gak la..




yang ni yang saiz medium.





hihihi... cam kenal kan?
macam bobo..tapi riben dia lain..


ambik kesempatan cuti weekend..
aku bawak mber2 aku masuk ke negara yang aku anggap sebahagian dari negara aku.. thailand..
atau lebih di kenali sebagai siam..
masuk secara halal dengan mgunakan border pas aku..akhirnya sampai gak kat sebiji kedai kat bernama TEddY BeaR HouSE..

banyak pilihan bear kat sini..dari yang kecik..sampai la yang paling besar sebesar peti ais tiga tingkat..

hurm..sempat snap beberapa keping gambar..

teingat kat seekor bear yang aku panggil 'bobo'..
bobo ni kepunyaan dia..
tapi tak tau la apa nasib bobo ni sekarang..
ker dah hancur kener krat ker... kener blasah ker... kener buang ker...
tak tau la..apa nasib dia..
cian gak kat dia.
tak bersalah..
walau apa pun.. bobo tetap ada..
tak kan mati..
dalam ingatan dan kenangan kita..
mekasih sebab sudi jagakan bobo..
mkasih gak sebab sudi terima bobo tu.
mekasih bebanyak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...