Tuesday, January 6, 2009

jalan jalan cari pasal..hihihi..








mesti korang plik kan..aper yang aku cuber sampaikan dalam 3 picha ni..hihihi..aku pun tak tau nak cakap camner..
erm pic ni dia mbil oleh juru foto yang buta seni lagi tak tau ambik gambar..

mase ni aku tgah wat satu kjer gila.. 'jalan jalan cari pasal'

bertolak dari shah alam..aku singgah kat satu tempat ni..sajer jer nak jalan jalan..
ada kolam renang lagi tau..
air biru kat atas tu best jer lau mandi..
lau berendam tgah panas mesti sejuk..
pic ni sajer jer aku ambik..masa tu aku juz duk tepi kolam ni..tgok tingkap kat area umah ni..time ni orang d
kat tingkap tu tak der...aku slalu gak usha gurl kat tingkap tu..tapi masa pic ni ambik.dah lamer tak tgok kelibat gurl tu..
hurm...maner dia yer?

on da way nak pg jalan jalan tu aku singgah kat masjid ni..
cari ketenangan..
jalan jauh...penat..rehat jab...pas solat tu ok r skit...
then truskan jalan jalan cari pasal..

pic umah kayu tu lak..
agak spcial skit r..ada model lagi posing..
time aku ambik pic ni aku tengah mcari seseorang dan sesuatu yang amat berharga..
aku tertarik dengan umah ni..so aku snap r..
budak baju biru tu mungkin anak owner umah ni..
pandang slek jer bila aku snap umah dia.
mybe dia ingat aku nak ngorat akak dia kot..huahuahua..
tapi lau aku nak ngorat akak dia pun ok aper..hihihi
akak dia memang cun pun..hihihi..

suka hati jer nak ngorat anak dara orang..nasib tak kner kejar dengan parang..hihihi..
lau tak memang btul2 jalan jalan cari pasal..

aku pun tak tau nak g maner lagi...
pas aku sampai kat destinasi yang aku tuju..
rasa puas sangat..
puas hati....dapat sampai kat tempat yang mdamaikan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...