Thursday, July 22, 2010

Rajuk Sang Pungguk pada RemBULAN~



bulan~`
kemana kau menghilang..
rajuk ku ini cuma menarik perhatian..
marahku bukanya kerna dendam..
benciku ini kerna aku syg..
rasa ingin ku beritahu tentang derita ini..
kelam ini... suram ini.. gelita ini..
agar kau mengerti mengapa aku begini..

rasa ingin saja aku berlari..
jauh..tapi aku tak tahu kemana..
rasa ingin aku menjerit ..tapi suara ini hilang...
argh... tersiksa diri ini bila di perlakuakn begini..
mengapa aku perlu merasa begini?
gagal meluahkan apa yang terbuku di hati..
rasa seperti lidah ini di potong..
kotak suara ni di campak jauh~..
kenapa tidak ku luahkan saja perasaan ini..
kenapa aku begitu ego untuk mengakui ..
mengapa hati ini keras untuk mengakui dan memaafi
sedangkan hakikatnya dah lama ku maafi segala kesilapan bulan...

aku pungguk..
rajuk ku pada sang bulan kerna keegoan hati ini..
marahku pada bulan kerna rasa sayang di dalam hati ini..
benciku pada rembulan kerna rindu yang ada dalam diri ini..

hakikatnya setiap malam aku menanti kemunculan mu..
setiap malam aku merindui nya..
tak pernah jemu menunggu purnama bertaut.
 agar dapat ku luahkan
rasa yang terbuku di hati..

3 comments:

syira.sani said...

pastikah ia kan berakhir?

azrai marcell said...

ia tak kan berakhir

syira.sani said...

??? xfaham utk ape?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...