Thursday, July 22, 2010

The LAst AiRBeNdER

kalau ckap cerita The Last Airbender ni mungkin ramai yag tertanya tanya cerita hape ni..tak penah dengar pon..


tapi kalau cakap anime AVATAR. THE LANGEND OF ANG. mungkin ramai tahu..cerita sal budak botak yang cube belajar menguasai 4 unsur utama iaitu TANAH-AIR-API- ANGIN..

budak botak ni mengembara bersama sama kawan kawan nyer dan seekor makhluk berbulu yang boleh terbang..aku lupe dah nama menatant tu hape.. dah lame tak tgok..last masa blaja kat uitm dulu jer..


kalau korang tgok watak ni mesti korang penah tgok kan.. ni la cerita yang aku cakap tu.. yang best nyer cerita ni telah di jadi sebuah movie yang berjudul THE LAST AIRBANDER. cerita yang diarah oleh M.night.Shamalan ini mendapat kritikan hebat pada awalnya dan kini setelah di tayangkan kat US pada 1 JULAi hari tu..cerita ni boleh di katakan kotak pejabat la.. ( BOX OFFICE )..


ada iras tak watak ngan pelakon yang diorang pilih..pada hemat aku rasanya boleh di terima la..walaupun tak sama 100%.. basicly ada la rupa macam dalam anime.. cerita ni berjalan masih di landasan yang sama di mana permusuhan antara 4 puak tadi..puak APi ( FIRE nation ) yang agak tak puas hati ngan puak puak lain dan menyerang satu sama lain.. nak ceria banyak tak best la plak..nanti tak feel masa tgok wayang nanti..

cerita ni akan tayang kat malaysia mungkin dalam sebulan dua lagi.. tapi kat tenet dah ada dah.. tapi rakaman kamera la..aku dah download dah tapi tak nak tgok lagi.. rasanya nanti kua yang 3D.. so rasa cam nak tgok yang 3D trus..



so kalau sape sape minat nak download cerita ni.. dah tak sabar sangat nak tunggu leh la cari kat mana mana downloader movie yang ada.. gambar tak berapa camtik la..tapi bleh jer kalau nak tgok..subtite di sedia kan..cewah..aku promote plak.. aku pun tak tgok lagi..download jer dulu..huhuhu..

pada aku cerita ni natara 5 cerita utama yang aku nantikan pada tahun ni.. so rasanya aku akan tgok 3D la untuk memuaskan keinginan menonton muvie ini.. hehehe.. survey yang di buat kat Us diorang bagi 5 bintangdari 6 kat cerita ni..

walaupun waterbender ( juruz air ) tak berapa menjadi seperti dalam anime tapi kira ok la dia punya iffect.. tak kan nak 100% sama dalam anime kot.. masak la nak buat..huhuhu..
so ada sesape nak g tgok wayang tak cerita ni? jom r.. hurm pada sesiapa yang nak download cerita ni.. aku sharekan web site downloader dia..korang pg la cari kat www.syok.org

daftar la sebagai ahli.. nanti korang akan dapat download movie dengan sepuas hatinya..
renung renungkan dan selamat  mendownload~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...