Tuesday, December 20, 2011

KO MEMaNG BLOGgER MURAHAN - PENGHECUT-G MAMPOS LA KAU


Beutiful NAra.Khai,cik epal,fatin suhana,fatin zalikha,hubbulilahiyah,papa mama,kuodamainframe,  banyak lagi blogger blogger top malaysia yang diperhatikan oleh blogger murahan .tapi pernah tak korang tau nape kadang kadang ada blog2 seolah mengapi apikan blogger lain .

KO MEMaNG BLOGgER MURAHAN - PENGHECUT, G mampos la kau!!!!!
itu satu sumpah seranah yang aku dengar dari Top Top Blogger yang sering digunakan oleh blogger murahan untuk mencuri traffic???

bagaimana trafic ini boleh dicuri????
senang dan cukup mudah.

cara nya dengan membuat post yang menyakitkan hati blogger top- slalunya KRITIKAN pedas yang tak sedap dihadam oleh perot dan mata mahupun mulut.ditampah kata kata umpatan ,cacian kan perlekehan yang mampu menimbulkan api kemarahan yang membuak buak dalam diri blogger yang menjadi magsa.
hasilnya blogger yang tengah amarah dan dihasut pulak oleh setan untuk membalas post blogger murahan itu dengan memasukkan link post blogger murahan itu kedalam post beliau dan mengfowardkan kepada top top blogger lain supaya menyerang (memberi respon) terhadap kutukan blogger murahan tadi.

hasilnya :

trafik blogger murahan itu yang selama ini hidup segan mati tak mau terus mencanak naik ibarat roket US Apollo yang diguna pakai oleh Neil Amstrong masa naik kat bulan , nasib baik beliau sampai kebulan kalau tak sure Dr Syeikh Muzzaffar tak jadi g bulan mungkin g sambung blaja yang tertunggak itu lebih baik.

maka tersenyum giranglah Blogger Murahan itu hasil dari Backlink dari top top blogger kedalam blog nya yang ibarat reban ayam yang miring tunggu masa nak roboh sahaja besok.

so disini , andai anda pernah menjadi mangsa atau pun pemangsa ataupun sekadar terbaca artikel PANAS yang diluahkan oleh bloGGer murahan ini baik anda wat derk jer,,

G MAMPOS LA KAU!!.. cakap kuat kuat..
G MAMPOS LA KAU!!

dengan cara itu Blogger mUrahan tersebut tidak dapat merompak Trafik anda hasil dari Backlink yang anda buat. maka blognya akan suram dan bermuram durja samapi satu tahap dia akan menjadi loser dan tetap menjadi Blogger Murahan yang hidup dalam alam khayalan sendiri.

Ejaan lama PENGHECUT adalah satu metafora yang aku gambarkan untuk blogger murahan.

1 comment:

MIDONZ said...

Nice.. aku suka entri ni.. Thanks,infomasi jugak ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...