Sunday, April 5, 2009

need for speed most wanted ending..


saper yang kaki game...ni game yang agak lamer gila babeng dah..aku memag tak up to date langsung lau pasal game..aku bukan sorang gamez yang obses gila babi kat game..cumer skarang ni aku tengah main game NFSMW ni la..tu pun sebab busan...


aku dah dapat kalahkan watak no 1 pelumber most wanted yang bernama razor...hasil usha sebulan berlumbe bermatian dengan 15 black list dalam game tu...n lastly aku menang dengan mamat no 1 tu..namer dia RAZOr.. (cam shaver lak)..hahahhaha...


masalahnyer skrang..aku kner kejar dengan polis yang giler babas banyak..tahap gaban polis tu kejar..dah kantoi kner tangkap...bila kau main balik pun samer..kner tangkap gak..aku nak tau camner ending game ni..tak kan kner tangkap camtu jer...tak der moral langsung...korang tau x jalan kua game ni..aku dah cari kat tenet,,tapi haram tak der..option yang d beri langsung tak membantu..plez sesape leh tolong..aku tak nak g shah alam dengan hati yang tak puas hati main game tu..sebulan tu ambik masa...tak kan ending buduh camtu jew...adow...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...